- Qui mô công ty:
- Loại hình hoạt động: 100% vốn nước ngoài
- Website: http://www.nabatisnack.co.id
15/12/2025
Bán lẻ / Bán sỉ, Tiếp thị / Marketing, Hàng gia dụng / Chăm sóc cá nhân
Nhân viên chính thức
Giám đốc
Thỏa thuận
Không yêu cầu kinh nghiệm
1
31/01/2026
* Working detail:
1. Working target:
Ensure all marketing activities under right direction, contributing branding for typical business and develop business in short and long term, ensuring overall business development.
2. Scope of work:
- Shaping & proposing the strategy for business development
- Deploying business strategy and plan.
- MKT operation management
- Lead cross-function team for business development.
3. Key roles and responsibilities:
- Propose strategy for business development
- Develop and deploy business plan to achieve business objectives
- Recommend short- and long-term Organization goals and objectives to the Board of Management.
- Develop short- and long-term plans and budgets for the marketing/communications activities, monitor progress, assure adherence, and evaluate performance.
- Assume overall responsibility for developing the annual marketing plan and business plan for the organisation; for strategic market planning; market research programmes; and control of the marketing budget.
- Ensure articulation of Organization’s desired image and position, assure consistent communication of image and position throughout the Organization,
- Develop, implement and monitor systems and procedures necessary to the smooth operation of the marketing/communications function.
- Ensure effective management within the marketing, communications functions.
- Supervise marketing team including consumer marketing team and trade marketing team for effective marketing operation.
- Recruit, train, appraise, supervise, support, develop, promote and guide qualified personnel.
- Provide the planning and leadership to the Marketing Department by ensuring that the appropriate structures, systems, competencies and values are developed in order to meet and exceed the goals of the Marketing plan.
- Establish a system of reports and communications for all information from the marketing team to the sales team and for feedback and request from the sales team to the marketing team.
- Support concept ideas and approve all marketing proposals before submitting to head office.
- Integrate primary & secondary research to support decision-making and implementation.
- Analyse opportunities while managing and driving project timelines in a cross functional team setting to improve overall portfolio performance.
- Design, support and oversee cross-functional teams throughout the Organization.
- Partner with internal multi-functional team (Sales, Marketing, Finance, HR, etc.) to develop and implement strategies and tactics.
- Interface with other functions/teams to streamline activities, improve processes, and increase communication.
- Identifying and managing focused revenue generating opportunities on an annual basis.
- Chief of sales auditing team to establish the compliance of the sales team in performance sales procedure and deploying marketing programs.
- Review and approve CMO figure proposed by CMO team before submitting to HO for shipment request.
- Bachelor’s degree.
- At least 2 years’ experience in Marketing Manager.
- Having experience in Trade Marketing is a plus.
- Enthusiastic, proactive, eager to learn at work.
- Organizational skills, Excellent English
- Good communication and negotiation.
- Good at planning, deploying, tracking, and evaluation.
- Microsoft Office proficiency.
- Ability to work under high pressure and meet deadline.
- Willing to learn and adapt quickly to new environment.
- Creative, mind-set, Team work.
* Benefit package:
- Net Salary: Your take-home pay after deductions.
- 13th Month Salary & KPI Bonus
- 18 days of annual leave
- Healthcare: Extra health coverage beyond the basic.
- Opportunities for professional development.
- Supportive and employee-centric work environment.
- Engagement Activities: Activities to enhance employee engagement and team spirit.
Nabati Indonesia khởi nghiệp và thành lập vào năm 1985, là thương hiệu bánh kẹo hàng đầu tại Indonesia với nhiều dòng sản phẩm tiện ích, giá cả phù hợp với nhiều nhóm đối tượng khác nhau, đặc biệt là giới trẻ, là nhà sản xuất đầu tiên về Bánh xốp Phô mai ở Indonesia, là thành viên của hiệp hội thực phẩm Snack của Hoa kỳ.
Tổng doanh số bán hàng năm 2009 ước đạt 140 triệu USD, tương đương gần 2.900 tỷ đồng, chỉ tính riêng tại Indonesia Đến năm 2010, Nabati Indonesia có tổng số nhân viên là 3.318 người và 4 nhà máy sản xuất. Máy móc thiết bị nhập khẩu từ Đức, Tây Ban Nha, Úc, Anh.
Các giải thưởng:
1. Giải thưởng Superbrands tại Indonesia vào năm 2008/2009.
2. Giải thưởng nhà tiên phong năm 2009.
3. Giải thưởng bao bì hấp dẫn nhất năm 2009.
4. Giải thưởng thương hiệu tốt nhất năm 2009.
5. Giải thưởng thương hiệu được truyền miệng hàng đầu năm 2010.
6. Giải thưởng thương hiệu dành cho trẻ em năm 2010.
Website: http://www.nabatisnack.co.id
Bánh xốp phô mai Richeese Nabati với lớp phô mai bên trong bánh xốp.
Bánh bắp phô mai Richeese Ahh với sự kết hợp của bắp và phô mai phủ bên ngoài và trong nhân bánh.
Bánh phô mai Richeese Roll’s với lớp nhân phô mai bên trong bánh xốp.
Các sản phẩm của Nabati hướng đến đối tượng tiêu dùng là giới trẻ và gia đình, sản phẩm có kiểu dáng được thiết kế phù hợp với phong cách sống ngày càng năng động. Các thành phần dinh dưỡng có lợi cho cơ thể trong sản phẩm này gồm: protein, canxi, vitamin A, vitamin B1, B2, B6, B12…
Công Ty NABATI Việt Nam
$ Thỏa thuận
Công Ty NABATI Việt Nam
$ Thỏa thuận