Địa điểm

Hồ Chí Minh

613 Trần Đại Nghĩa, Tân Tạo A, Bình Tân, Hồ Chí Minh

Location
  • Lương

    Thỏa thuận

  • Kinh nghiệm

    Không yêu cầu kinh nghiệm

  • Số lượng

    1

  • Hết hạn nộp

    19/12/2025

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

DEVELOP PROCUREMENT PLAN:

Interface with Trading, Sparespart

• To satisfy requirements.

• Cost saving management: control cost avoidance by negotiation a better price from the lowest price of at least 3 quotation suppliers.

• Compare price and negotiate with Suppliers to get the best price in terms of the Contract.

MANAGE SUPPLIER SELECTION PROCESSES:

• Develop/Update selection processes and criteria working with suppliers.

• Sourcing new suppliers for PNI project launch on-time.

• Review accuracy of information gathered on potential suppliers that fulfill procurement requirements.

• Develop proposal development criteria to be used by prospective suppliers.

• Analyze list of suppliers based on prices, specifications, and delivery dates to determine best supplier bids.

• Conduct negotiations with preferred suppliers on contract terms and conditions.

MANAGE PROCUREMENT ACTIVITIES:

• Review requisitions to ensure coding is correct and valid justification is provided; facilitate the approval process and convert requisitions in to Purchase Orders.

• Active engage and interface with other departments to fully understand projected spend and ensure that all necessary Purchase Orders are created and maintained proactively.

• Monitor completion of goods/services and ensure receipts are posted in an accurate and timely manner.

• Create and maintain Supplier Contracts and associated PO schedules.

• Interface with Marketing to make recommendations regarding vendor issues and sourcing requirements.

• Tracking on Purchase orders (PO) and delivery orders (DO)

• Act as liaison between Phạm Nguyên and vendors in matter related to the Procure-to-Pay process.

• Work closely with Accounts Payable to ensure proper and timely processing of Purchase Order invoices.

• Guideline internal customers about the procurement process, technology, and compliance requirement.

• Collaborate with another departments and team members to constantly strive for increased efficiencies and process improvements.

Yêu Cầu Công Việc

• University/College graduate

• At least 2-3 years of experience in indirect material management.

• Good English communication is required.

• Strong computer knowledge of MS Office, ERP Oracle and Subsystem.

• Commercial Law

• Principles of contract drafting/Contract Law.

• Knowledge of inventory management and inventory control.

• Knowledge of bidding processes and pricing strategies.

• Knowledge of material manufacturing processes and specifications.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
Địa điểm Tòa nhà Maritime Bank, số 180-192 Bis, Nguyễn Công Trứ, Q. 1, TPHCM.
Thông tin công ty
  • Qui mô công ty:
  • Loại hình hoạt động: 100% vốn nước ngoài
  • Website: www.phamnguyenfoods.com
0 followers

Giới thiệu về công ty

Thành lập từ năm 1990, đến nay Phạm Nguyên đã trở thành một trong những công ty thành công nhất Việt Nam với 3 nhà máy tại Quận Bình Tân, Long An và Hưng Yên, với hơn 1,000 công nhân viên.

Sản phẩm Phạm Nguyên đã có mặt khắp 120,000 điểm bán lẻ khắp lãnh thổ Việt Nam và hơn 15 nước trên thế giới.

Kể từ tháng 5/2015, Phạm Nguyên đã chính thức chuyển đổi sang hình thức công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài. Với sự thay đổi đó, Phạm Nguyên sẽ có những bước chuyển mình và phát triển lớn mạnh trong thời gian tới. Chúng tôi luôn hoan nghênh và chào đón sự gia nhập của các ứng viên tiềm năng vào Phạm Nguyên.

Thông điệp từ Công ty

Quan tâm, chăm sóc sức khỏe người tiêu dùng luôn là mối quan tâm hàng đầu trong mọi hoạt động sản xuất, kinh doanh của Phạm Nguyên. Với tâm niệm đó, công ty chúng tôi luôn chú trọng đầu tư cơ sở vật chất, hạ tầng và đã cho ra đời nhiều dòng sản phẩm dinh dưỡng, chất lượng cao phù hợp với mọi lứa tuổi.

Quy trình sản xuất, kiểm soát chất lượng của Phạm Nguyên luôn tuân thủ chặt chẽ theo các tiêu chuẩn :
+ Hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001 – 2008 áp dụng năm 2004
+ Hệ thống quản lý an toàn thực phẩm Haccp RvA áp dụng năm 2008.

Việc làm đang tuyển

Procurement Executive

Công Ty TNHH Chế Biến Thực Phẩm & Bánh Kẹo Phạm Nguyên

$ Thỏa thuận

Hồ Chí Minh
Cập nhật: 

Project Supervisor

Công Ty TNHH Chế Biến Thực Phẩm & Bánh Kẹo Phạm Nguyên

$ Thỏa thuận

Hồ Chí Minh
Cập nhật: 

Project Coordinator

Công Ty TNHH Chế Biến Thực Phẩm & Bánh Kẹo Phạm Nguyên

$ Thỏa thuận

Hồ Chí Minh
Cập nhật: 

Key Account Manager (KAM)

Công Ty TNHH Chế Biến Thực Phẩm & Bánh Kẹo Phạm Nguyên

$ Thỏa thuận

Hồ Chí Minh
Cập nhật: